Binnen 1 werkdag een passende offerte

Veelgestelde vragen

Hoe snel staat de rolcontainer voor mijn deur? Hoe vraag ik een extra lediging aan en kan ik eenmalig mijn archief laten vernietigen? Het antwoord op deze vragen en nog meer vind je op deze pagina.

Klant worden

Hoe kom ik snel van mijn bedrijfsafval af?

Wij hebben een overzichtelijke module waarmee je voor iedere afvalsoort het juiste inzamelmiddel kan bestellen. In overleg zorgen we ervoor dat we de voor jou perfecte afvalcontainers plaatsen en maken we duidelijke afspraken over de lediging.

Hoe kan ik een afvalcontainer bij Milieu Service Nederland bestellen?

Een afvalcontainer bestellen gaat het snelst via onze offertemodule. Wil je persoonlijk advies, neem dan contact op via 088 – 08 09 010.

Hoe snel kan ik een afvalcontainer krijgen?

Waar in Nederland je ook gevestigd bent, wij plaatsen je afvalcontainer binnen 24 uur.

Containers

Uit welke afvalcontainers kan ik kiezen?

Je kan bij ons verschillende containers huren. Wij bieden het breedste aanbod aan rolcontainers, ondergrondse containers, Multi Afval Containers en afzetcontainers in alle soorten en maten. Maar ook perscontainers en niet te vergeten de speciaal door ons ontwikkelde Miniperscontainer. Onze accountmanagers adviseren je graag door middel van een gratis afvalscan over welke afvalcontainer in jouw situatie de beste keus is. Neem hiervoor contact op via 088 – 08 09 010 of het contactformulier.

Is een perscontainer interessant voor mij?

Of een perscontainer interessant voor jouw organisatie is hangt af van het soort en de hoeveelheid bedrijfsafval. We kunnen hier geen algemeen advies voor geven. Onze accountmanagers adviseren je gratis en vrijblijvend bij jou op locatie. Neem hiervoor contact op via 088 – 08 09 010 of het contactformulier.

Mijn container is smerig, wat nu?

Je huurt de container van ons en bent zelf verantwoordelijk voor het schoonhouden van de container. Wel kunnen we een schone container verzorgen voor je, hier zitten echter wel kosten aan verbonden.

Mijn container heeft een mankement, wat nu?

Stuur een mail naar zakelijk@milieuservice.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om het mankement te verhelpen.

Afval

Welke soorten afval zamelen jullie in?

Wij kunnen alle mogelijke afvalstromen inzamelen. Bedrijfsafval, papier en karton, vertrouwelijk papier, glas, PMD, swill, koffiebekers, gevaarlijk afval, medisch afval, bouw- en sloopafval en meer; geen afvalstroom is ons onbekend!

Waaruit bestaan de kosten bij bedrijfsafval?

Hoeveel je precies betaalt bij ons, is afhankelijk van verschillende factoren, zoals het soort afval en de hoeveelheid. Sommige soorten afval leveren soms zelfs geld op, andere zijn duur om te verwerken. In alle gevallen betaal je bij ons de scherpste prijs van Nederland. Wanneer een container geplaatst wordt, is dit gratis. Je betaalt vervolgens, afhankelijk van de afspraken die we daarover gemaakt hebben, per lediging of per periode.

Archiefvernietiging

Wat gebeurt er met het door jullie opgehaalde papier?

Dit wordt 100% gerecycled.

Wat zijn de kosten voor archiefvernietiging?

Dit is afhankelijk van de omvang van het archief en hoe en waar het archief wordt aangeboden. Voor een prijsopgave op maat geef je jouw persoonlijke voorkeuren door in onze offertemodule. Of neem contact met ons op via 088 – 08 09 010.

Kan ik eenmalig een archief laten vernietigen?

Jazeker, Milieu Service Nederland zorgt graag voor uw eenmalige archiefvernietiging. U bent dan niet gebonden aan een contract. Neem hiervoor contact met ons op via 088 – 08 09 010 of maak gebruik van de offertemodule.

Hoe kan ik mijn archief het beste aanbieden?

Jouw archief aanbieden in archiefdozen of verhuisdozen is de meest praktische manier.

Is het een probleem als er nietjes en paperclips in de documenten zitten?

Dat is geen enkel probleem, je hoeft ze niet te verwijderen.

Hoe weet ik zeker dat mijn vertrouwelijke papieren daadwerkelijk vernietigd zijn?

Wij gaan uiterst zorgvuldig met je vertrouwelijke papieren om en ze worden voor je deur, onder jouw eigen toezicht, vernietigd. Dit gebeurt in een speciaal voor dit doel ontwikkelde vrachtwagen. Uiteraard gebeurt dit strikt volgens alle wettelijke normen. Je krijgt direct na de archiefvernietiging een certificaat van vernietiging van onze chauffeur.

Ledigingen

Tussen welke tijden moet ik mijn container aanbieden op de ledigingsdag?

Routes worden gereden vanaf 7.00 uur in de ochtend tot 18.00 uur in de middag. Jouw container dient tussen 7:00 en 18:00 aangeboden te zijn.

Mijn container is niet geledigd op het tijdstip dat ik gewend ben, vanaf hoe laat kan ik gaan informeren of de lediging nog wel plaatsvindt?

Bij twijfel of jouw container wel geledigd gaat worden stuur je vanaf 14.30 een e-mail naar zakelijk@milieuservice.nl

Mijn container is vol, hoe kan ik een lediging van mijn container aanvragen?

Dat doe je via MijnMSN of stuur een e-mail naar zakelijk@milieuservice.nl

Ik ben mijn container vergeten aan te bieden, wat nu?

Indien je het redt tot de volgende lediging; niets doen. Wij komen hem de volgende keer gewoon ledigen. Indien je dit niet redt, bel ons op 088 – 08 09 010. Vaak is er een extra lediging in te plannen. Hieraan kunnen echter wel extra kosten verbonden zijn. Onze routes worden zo efficiënt mogelijk gepland, daarom brengt terugkomen op dezelfde of een andere dag soms extra kosten met zich mee.

Hoe kan ik een ledigingschema krijgen?

Je ledigingschema vind je terug in MijnMSN of stuur een e-mail naar zakelijk@milieuservice.nl

Facturatie

Hoe zorg ik ervoor dat mijn facturen automatisch geïncasseerd worden?

Je kan een verzoek hiervoor mailen naar debiteuren@milieuservice.nl. Vermeld in de e-mail je bedrijfsnaam en debiteurennummer.

Hoe kan ik mijn facturen handmatig betalen in plaats van via automatische incasso?

Je kan een verzoek hiervoor mailen naar debiteuren@milieuservice.nl. Vermeld in de e-mail je bedrijfsnaam en debiteurennummer. Hier kunnen wel extra kosten aan verbonden worden.

Welk bedrag moet ik overmaken?

Op je factuur staat rechts bovenaan en onderaan op de laatste pagina het totaalbedrag van de factuur. Dit bedrag is inclusief BTW. Uiteraard kan je ons ook altijd bellen of e-mailen om te vragen wat je openstaand saldo is. Stuur hiervoor een e-mail naar debiteuren@milieuservice.nl of bel naar 088-08 09 020.

Wat moet ik doen als ik mijn factuur niet heb ontvangen?

De facturen worden verstuurd door debiteuren@milieuservice.nl. De facturen worden altijd verzonden op de factuurdatum. Indien je de e-mail niet kunt vinden (kijk ook in je spam-box) stuur dan een mail naar debiteuren@milieuservice.nl met het verzoek om een kopiefactuur te sturen. Vermeld in de e-mail je bedrijfsnaam en debiteurennummer.

Ik wil mijn vragen met betrekking tot mijn betalingen met iemand telefonisch bespreken. Welk telefoonnummer kan ik bellen?

Bel hiervoor met 088 - 08 09 020.

Wat is het rekeningnummer van Milieu Service Nederland?

Je kan je factuur overmaken naar één van de volgende twee rekeningnummers. Je overboeking wordt het snelst door de bank verwerkt als je het bedrag overmaakt vanaf dezelfde bank als waar je het bedrag naar overboekt.

ING Bank: NL06INGB0663571189
Rabobank: NL36RABO0300562152

Waarom wijkt het btw-bedrag op totaalniveau een cent af?

Het afronden van de btw mag volgens de Belastingdienst op totaalbedrag of per geleverd goed/verrichte prestatie. Milieu Service Nederland berekent de btw per geleverd goed of verrichte prestatie op regelniveau. Op totaalniveau kan het daarom voorkomen dat dit een cent verschil oplevert, dat kan zowel een cent meer of minder zijn. De belastingdienst keurt zoals gezegd beide methodes goed. Lees hier de toelichting van de belastingdienst.

Overige onderwerpen

Wat is het werkgebied van Milieu Service Nederland?

Wij plaatsen afvalcontainers in heel Nederland, van Groningen tot Limburg!

Wat zijn de openingstijden van het kantoor?

Wij staan met ons team van 8.00 tot 17.00 uur voor u klaar.

Ik wil een compliment geven, waar kan dat?

Wij zijn blij te horen dat u een tevreden klant bent, u kunt uw complimenten mailen naar zakelijk@milieuservice.nl.